Hol van a rendelésem?
Rendelését egyszerűen nyomon követheti a rendelés visszaigazolásán vagy ügyfélfiókján keresztül. A rendelés visszaigazolását e-mailben kapta meg. Ha rendelkezik ügyfélfiókkal, akkor itt a "Rendeléseim" alatt minden információt megtalál rendelésével kapcsolatban.
Elérhetőség és készlet
Igyekszünk mindig minél több terméket készleten tartani az Ön számára.
Röviden elmagyarázzuk, mit jelentenek a megnevezések:
Raktáron: A termék azonnal szállítható. Még aznap, vagy legkésőbb a következő munkanapon feladásra kerül.
Raktáron xy-tól: A termék jelenleg nincs raktáron. A megadott dátumtól azonban ismét elérhetővé kell válnia.
Jelenleg nem elérhető: Sajnos nincs pontos információnk arról, hogy a termék mikor lesz újra raktáron. Lehetséges, hogy szállítási vagy gyártási problémák merültek fel. Az "Értesítés, amikor elérhető" gombra kattintva automatikusan kap majd egy e-mailt, amint a termék újra készleten lesz.
Kiárusítva: A termék már nincs gyártásban, vagy kikerült a kínálatból.
A kiszállítási dátum több tényezőtől függ, mint például a szállítási cím, a szállítási szolgáltatás, az áru elérhetősége, a rendelés időpontja és a fizetési mód.
Ezt szívesen elmagyarázzuk pontosabban:
Talált egy terméket, ami tetszik Önnek. A termékleírásban az áll, hogy "raktáron". Ez azt jelenti, hogy azonnal feladásra kész. Ennél a terméknél és a kosarában láthatja, hogy várhatóan mikor érkezik meg.
Ha egy másik terméket is hozzáad kosarához, ami csak később lesz elérhető, akkor a teljes rendelés szállítási dátuma megváltozik. A rendelés csak akkor kerül feladásra, ha az összes termék elérhető. A termékeket nem egyenként adjuk fel, hanem mindig csak a teljes rendelést.
Ha bármilyen szállítási probléma merülne fel a rendelésével kapcsolatban, a lehető leghamarabb jelentkezünk Önnél.
Megváltoztathatom a rendelésemet?
Ha rendelése már be van csomagolva, akkor semmit sem tudunk módosítani. Azonban a kézhezvétel után egyszerűen visszaküldheti az árut. Ennek módjáról itt a visszaküldés alatt tájékozódhat.
Ha rendelését még nem csomagoltuk be vagy nem adtuk fel, és szeretne változtatni rajta, kérjük, írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Kérjük, adjon meg minden fontos információt, például
- a rendelésszámot
- melyik terméket szeretné módosítani, törölni vagy hozzáadni (cikkszám, szín, méret, ...)
Ha egy terméket kicserél vagy hozzáad rendeléséhez, további költségek vagy jóváírások merülhetnek fel. Ha költségek merülnek fel, a fennálló összegről fizetési felszólítást kap tőlünk. Ha jóváírás keletkezik, akkor természetesen visszatérítjük Önnek az összeget. Kérjük, tudassa velünk, hogy az összeget utalvány formájában szeretné-e megkapni, vagy utaljuk vissza Önnek.
Törölhetem a rendelésemet?
Amíg nem csomagoljuk be rendelését, egyszerűen a rendelés áttekintésében törölheti azt. Itt láthatja rendeléseit. Igyekszünk teljesíteni kívánságait. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy előfordulhat, hogy már becsomagoltuk vagy feladtuk csomagját. Ebben az esetben sajnos nem tudjuk a törlést végrehajtani.
Mit jelent a rendelésem státusza?
Amint meg lett erősítve a rendelés, fiókjában láthatja az aktuális státuszt.
Feladás fizetés után - Ez azt jelenti, hogy még nem érkezett be hozzánk a fizetés. A rendelés módosítása bármikor lehetséges.
Várható kézbesítés xy-ig - A rendelés beérkezett, de még nem került feldolgozásra. Módosítások az Ön részéről bármikor lehetségesek.
Feladva - A rendelés feladásra került.
Törölve - A rendelés törlésre került.
Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről.
Talán a rendelés visszaigazolása a spam mappában landolt? Kérjük, ellenőrizze spam mappáját, hátha ott megtalálja a rendelés visszaigazolását. Ha nem találja a visszaigazolást az e-mailek között, akkor lehet, hogy rossz e-mail címet adott meg, vagy a rendelési folyamat nem megfelelően zárult le. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Örömmel segítünk Önnek!
Szeretnék lemondani egy előfizetést.
Itt egyszerűen lemondhatja előfizetését.
Ha valamit meg szeretne változtatni az előfizetésével kapcsolatban, írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Szívesen elvégezzük Önnek a kívánt módosítást.
A rendelésem ajándék.
Üdvözlőkártya
Rendeléséhez személyes Üdvözlőkártyát is mellékelhet. Ön különböző motívumok közül választhat, amelyhez személyes üzenetet csatolhat. A kártyát előnézetben megtekintheti.
A rendelési folyamát végén már nincs lehetőség üdvözlőkártya kiválasztására.
Számla ne legyen mellékelve
Ez a lehetőség különösen akkor fontos, ha Ön egy ajándékcsomagot szeretne küldeni anélkül, hogy az a számlát tartalmazná. Ebben az esetben külön számlázási és kiszállítási címet adhat meg. Fontos, hogy törölje a "A számla a kiszállításhoz mellékelve" négyzetben való jelölést. A csomagot a szállítási címre, míg a számlát a számlázási címre fogjuk elküldeni.
Abban az esetben, ha a szállítási és számlázási cím ugyanaz, akkor mindkettőt (azaz ajándékcsomag és számla) ugyanarra a címre fogjuk elküdeni, de külön-külön.
Hogyan kapom meg a számlát?
Két lehetőség közül választhat a kasszánál:
- számla küldése e-mailben (a legkörnyezetbarátabb)
- számla elhelyezése a csomagba
Ezt a választási lehetőséget a "Szállítási opciók" lépésnél találja. Mi a "környezetkímélő módon az Ön e-mail címére" opciót ajánljuk.